Справка по использованию элемента «Поиск курсов»

Настаўнік звяртаецца да вучняў:

Сёння, дзеці, у нас незвычайны урок. Мы адправімся у маленькае падарожжа па каралеўстве “Матэматычныя забавы”.

Матэматыка вельмі патрэбна чалавеку. Ці ўзводзіць ён вышынны дом, ці будуе машыну - яму не абыйсціся без матэматычных ведаў.

Зараз мы паспрабуем пранікнуць у загадкавы свет займальных заданняў і вызначым, на што мы здольныя. Наша падарожжа пачынаецца…(На дошцы вісіць плакат з выявай замка з варотамі)

Настаўнік тлумачыць:

Вароты ў каралеўства пакуль зачынены. Вы павінны рашыць прыклады і знайсці, які прыклад лішні ? Чаму ? І тады варота адчыняцца.


10 – 2

3 + 5

11 - 2

9 + 9

20 – 2

16 + 3


Малайцы ! Заданне выканана – вароты ў каралеўства адчыняюцца, мы прадаўжаем падарожжа.

(На дошцы вывешваецца карта з маршрутам падарожжа)


Настаўнік паведамляе:

Перад намі - карта каралеўства “Матэматычныя забавы” з указаннем маршруту. Зорачкамі на ей пазначаны станцыі, дзе мы будзем рабіць прыпынкі. Але станцыі трэба не проста прайсці, а пераадолець, бо жыхары падрыхтавалі нам заданні.


Першая станцыя “Задачная”

Жыхары гэтай станцыі вельмі любяць рашаць задачы. Вось якія задачы яны падрыхтавалі нам.


І. Маша прачытала 9 старонак кнігі, ёй засталося прачытаць 5 старонак.

Колькі старонак было ў кнізе ? (5+9=14)


ІІ. У гаражы стаялі 8 грузавых і 6 лехкавых машын. Да іх паставілі яшчэ 4грузавыя машыны. Колькі машын стала у гаражы ?(8+6=14, 14+4=18).


Другая станцыя “Загадкавая”

Жыхары гэтай станцыі захапляюцца загадкамі. І яны падрыхтавалі нам некалькі загадак – вось яны.


І. Быў ён доўга невядомым,

Пасля казкі стаў знаёмым.

Ён вясёлы, добры, смелы,

Ён адважны і умелы.

З агароднінай сябруе,

У агародніне пануе…


Каб здагадацца, хто гэта, трэба рашыць прыклады і перавярнуць карткі, Літары на картках складуць імя героя казкі. (Адказ: Чыпаліна)


ІІ. Праўда, дзеці, я цудоўны ?

На вялікі мех падобны.

Па марах, у сініх водах,

Даганяю параходы…


Каб знайсці адгадку, трэба таксама рашыць прыклады, перавярнуць карткі і прачытаць слова. (Адказ: дэльфін)

Наступная станцыя “Фізкультхвілінка”


Працягваем мы наша падарожжа, мы з вамі на станцыі “Вылічальная”

Жыхары сустракаюць нас кветкамі. Ды не простымі – усе жыхары любяць вылічэнні, і на пялёстках папяровых кветак запісаны прыклады, нам трэба хутка рашыць іх. (Дзеці адрываюць па пялёстку і выконваюць заданні)





Наступная станцыя “Павучальная”


На гэтай станцыі жывуць вельмі добрыя і мудрыя людзі. Яны падрыхтавалі нам заданне: паставіць паміж лікамі знакі:<>, ці .



7 + 3 3 + 6

10 – 9 8 - 4

8 + 4 9 + 3

18 – 6 20 – 8

9 + 9 12 + 5

11 +3 16 - 3


Станцыя “Сустрэчная”


На гэтай станцыі нас сустракае гаспадыня замка – каралева Арыфметыка.Яна падрыхтавала нам заданні -- гэта апошняе выпрабаванне.

1. Назавіце суседзяў ліку: 9; 20.

2. Які самы маленькі двухзначны лік ?

3. Палічыце дзесяткамі да 100 і наадварот.


Падвядзенне вынікаў.


Вось і скончылася наша падарожжа. Каралева Арыфметыка вельмі рада за то, што вы выканалі ўсе заданні. Усім вялікі дзякуй !